دوستت دارم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نامه یک دانش آموز به رئیس جمهور

یکی از دانش آموزان بلوچ شهرستان چابهار در پی مشکلات قشر دانش آموز و سایر مردم برای رییس جمهور محترم نامه نوشت.

متن نامه به شرح ذیل می باشد :

با سلام خدمت رئیس جمهور محترم

من یکی از دانش آموزان سال سوم دبیرستان اهل شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان هستم ، می خواهم از مشکلات استان خودم برایتان بگویم نمی خواهم انتقاد کنم ولی واقعا جای انتقاد دارد توی استان ما به جز زاهدان که مرکز استان است در بقیه شهرهای استان پزشک خوب پیدا نمی شود ، ما هر روز شاهد از دست رفتن تعداد زیادی از بچه ها و مردم شهر هستیم در بیمارستان ها دکتر کافی برای بخش های مختلف نداریم و حتی در بیمارستان های خوب ، توی راهروهای بیمارستان می توانید بدترین چیز ها را ببینید.

دکتر های عزیزی که به شهر ما می آیند هنوز نمی دانند چگونه مردم را درمان کنند و خیلی وقت ها تشخیص غلط و داروهای نادرست به مردم تجویز می کنند و مردم را موش آزمایشگاهی خود می دانند تا درس پزشکی را روی مردم عزیزمان یاد بگیرن.

این باعث شده است مردم دست به خود درمانی بزنند و وقتی حالشان وخیم میشود به پزشک مراجعه می کنند و به استان های مجاور می روند تا درمان شوند و شاید هم به کشور پاکستان و به خیلی از کشورهای دیگر ، تا آن جا به وضعیت آنها رسیدگی شود.

یکی از دوستانم را بخاطر همین تشخیص غلط از دست دادم و هنوز که هنوز است دکتری که باعث مرگ دوستم شد آزاد می گردد.

می خواهم بدانم معنی عدالت در کجا به کار می رود؟این سوالی است که هر روز که چشمم را باز می کنم از خودم و خدای خودم می پرسم و این به کنار ، فقر مردم که پول کافی برای مراجعه به پزشک ها را ندارند و این بدترین چیز برای یک خانواده فقیر و محروم است که به فرزند خود بگویند پول کافی برای رفتن پیش دکتر را نداریم و بچه شان را جلوی چشمانشان از دست می دهند.

دانش آموزان عزیز این استان معلم خوب ندارند و فقط دانش آموزانی که در مدارس غیرانتفاعی درس می خوانند یا در مدارس نمونه و تیزهوشان هستن از این معلم ها استفاده می کنند و در بعضی از مدارس وسایل و یا کتاب های کمک درسی وجود ندارد و کسانی که بخواهند از این وسایل استفاده کنند باید هزینه زیادی بدهند تا آن را بخرند و شاید خانواده هزینه لازم برای خرید را نداشته باشند.

با کمبود زمین بازی خوب و جای تفریح مناسب مواجه هستیم و این کمبودها باعث شده است که پسران به ولگردی در خیابان و مزاحم شدن مردم و شرکت در گروه های خطرناک که باعث می شود بعضی از آنها در ترورها شرکت کنند و در آخر خانواده ها سخت شکست بخورند.

بیشتر دانشگاهها پولی هستن و این باعث شده است که دختران و پسران خانواده های فقیر وارد دانشگاه نشوند و برخی از دانش آموزان بعد از گرفتن دپیلم ترک تحصیل کنند.

 

هر ساله دانش آموزان برتر این استان از تحصیل باز می مانند و کسی پاسخ گو نیست ، چرا؟! ما در این استان مشکلات زیادی داریم و کسی برای رفع مشکل ها پاسخ گو نیست ، اینها کوچکترین مشکلات این استان هستن.

با تشکر زیاد از این که نامه مرا خواندید لطفا به ما سر بزنید و مشکلات مارا حل کنید چرا که ، مشکلات ما دانش آموزان روزی مانع سختی در آینده این استان و کشور عزیزمان خواهند بود.

 

با تشکر یکی از دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

 



نظرات شما عزیزان:

سلمان
ساعت10:07---18 شهريور 1392
آفرین و درود به نویسنده این نامه ولی کاش همه دانش آموزان استان باهم یک طومار امضا میکردن و مشکلات استان را به رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی میگفتن
پاسخ:ممنون از لطف شما کاشکی میشد ولی حیف که در توان من نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مروا در 9:24 | |